כללי התנהגות בפייסבוק

ההתנהלות של פייסבוק  "בעייתית" מעצם העובדה שפייסבוק הינה גם הרשות השופטת וגם המבצעת.
האם קיבלתם התראה לפני סגירת החשבון? סביר להניח שלא?
אתם עלולים למצוא עצמכם יום אחד ללא החשבון!
מעבר ליתרונות הרבים של שימוש בפייסבוק, כדאי  לדעת  מה 'אסור' ואיך לא 'להרגיז' את פייסבוק.
להלן עשרת הדיברות: "כללי התנהגות בפייסבוק".

1)  רצוי לא לבסס עסק פרטי על כרטיס אישי.
מספיק כמה תלונות של  "Report/Block this person"
אשר יגרמו  בסופו של דבר לבדיקת הכרטיס, למחיקתו או השעייתו.
לשם כך, כדי לפתוח כרטיס מעריצים Fan Page.

2)  אסור ששם הכרטיס יורכב מכינויים!
דהיינו "יורם הגבר" לא יחזיק מעמד לאורך זמן ובעיקר ככול שהכרטיס יצבור פעילות גבוהה יותר.

בנוסף הרובוטים של פייסבוק מבצעים סריקה של שמות הכרטיסים ובודקים שמות גנריים או  כאלו המורכבים משמות מסחריים כגון: Com, Big,  Name, Bussiness, Euro, Biz ועוד.

3) ככול שהכרטיס שלכם צובר יותר חברים, ויותר פעילות, כך גדל הסיכוי הסטטיסטי שלכם להירשם
כ- Troublemaker, קיים סיכוי שמישהוא יתלונן עליכם.
במקרה של מספר דיווחים, יש סיכוי שיקפיאו / יסגרו לכם את הכרטיס האישי.
ראו מקרה גיא לרר, קובי שטח (* בסרטון מטה).


Give me back my life Mr. Zuckerberg

4) אין לבצע יותר מידי בקשות חברות, בעיקר בכרטיסים מבוססים.
במידה ותקבלו התראה במסך בצבע וורוד, עצרו מיד פעילות הוספה למשך מספר ימים.
לאחרונה גם ניכנס עדכון חדש של פייסבוק שבו הנכם מתבקשים לאמת האם אתם מכירים את בעל הכרטיס.

5) בכרטיס פעיל: עדכוניי סטאטוס מרובים, שימוש נרחב בTiny URL  , מחיקה מרובה של תגובות גולשים, יכולה להרגיז את ה – Big Buss.
בנוסף הימנעו משימוש בתמונות מסחריות, ביטויים שאינם הולמים, סמים, פורנוגרפיה, אלימות ועוד.
הקפידו על כללי התנהגות ברשת האינטרנט

6) תמיד כדאי לרשום תאריך לידה מדויק בכרטיס האישי (אפשר לבטל את התצוגה), זהו פרט זיהוי חשוב ביותר.
בנוסף רצוי לאמת את חשבון הפייסבוק שלכם, באמצעות קוד SMS לטלפון הנייד, במידה ותעשו זאת רמת האמינות שלכם עולה.

7) אתם נוסעים לחו"ל, רצוי להימנע מביצוע Login לחשבון הפייסבוק שלכם.
מומלץ לבצע עדכונים באמצעות שרות עדכונים של צד שלישי כגון: www.sendible.com.
אם תנסו להתחבר לחשבון הפייסבוק שלכם מחו"ל  – תתבקשו לאמת אותו באמצעות רשימת שאלות מעצבנת – וחסר לכם שתישכחו משהוא.

8) בצעו פרסום ממומן בפייסבוק,  ונהלו קמפיין פרסום עבור אנשים נוספים דרך הפרופיל שלכם.
רמת הסלחנות כלפי טעויות, עולה פלאים!  "איזו חנות חוסמת את הדלת ללקוח משלם".

9)  עמוד אוהדים שאינו מתמקד בעסק עצמו, רצוי  שיפתח כ- Community page.
מעצם הפתיחה בצורה זו אינכם מתחייבים לחתום שהינכם קשורים לעסק / מוצר / אמן .

10) מנהל עמוד המעריצים שהינו למעשה Admin   – יכול לתת הרשאת ניהול לחברים נוספים
Edit Page -> Add –> Admin
כדאי מאוד לשייך חבר נוסף לניהול העמוד או הקבוצה.
במידה וחשבון הפייסבוק שלכם ייסגר, כרטיס האוהדים "לא ייעלם" ותוכלו לחזור ולקבל הרשאה חוזרת מאותו חבר שנתתם לו את ההרשאה – בתנאי שאתם עדיין חברים….

עשוי לעניין אותך גם...

ווטסאפ לעסקים

ווטסאפ לעסקים WhatsApp Business אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית, וואטסאפ, השיקה רשמית את האפליקציה שלה לעסקים …

דילוג לתוכן