קמפיין לקידום מועמדים לבחירות

קמפיין עבור מועמד לבחירות לראשות עיר בפיליפינים

אנו בישראבאז הקמנו קמפיין בחירות באינטרנט עבור ראש העיר Hagedorn, בעיר Palawan שבפיליפינים.
הקמפיין התמקד במספר נרחב של רכיבי אינטרנט, כולל פירסום ממומן עד ליום הבחירות.

תחילה הוקם בלוג (יומן רשת)  באינטרנט,  ונכתבו מאמרים רבים תוך התמקדות בנושאי איכות הסביבה.
הבלוג קושר למרכיבי קידום שונים ברשתות חברתיות, תוך הדגשה על חיבור מלא לפייסבוק כולל כפתורי לייק לכול רשומה, כפתורי תרגום למספר שפות,  ורשימת תפוצה לעידכונים אוטומטיים למנויים.

Mayor Hagedorn Blog

הקמפיין שולב במספר רשתות חברתיות, תוך התמקדות בפייסבוק.  הוקמו  לראש העיר כרטיס אישי בפייסבוק, והוקמו עבורו מספר קבוצות ועמודי מעריצים על פי תפיסת עולמו של המועמד, תוך התמקדות בנושאים הקשורים לשמירה על איכות הסביבה.

Mayor Hagedorn
Mayor Hagedorn
Mayor Edward S. Hagedorn

ערוץ סרטים ב-YouTube
https://www.youtube.com/user/MayorHagedorn ערוץ Twitter המסונכרן באופן אוטומטי לעדכונים מהפייסבוק

נבנה קמפיין ממומן בפייסבוק, וחושב תקציב עד לסוף יום הבחירות:

להלן התוצאות:

חשיפה במיליונים (מספר הפעמים שהמודעה רצה): 28,481,010
קבוצת היעד (גילאים 24 עד 45) : 4,943,040
מספר הלחיצות שהושגו (קליקים) 8,347
מספר המעריצים שהצטרפו: 2,565
מספר כלל מנויי הפייסבוק בפיליפינים: 11,000,000
אחוז החשיפה של המודעות ביחס למספר המנויים: 45%

תקציב:

משך הקמת הקבוצות ובדיקות ראשוניות 1.5 weeks
תקופת החשיפה: 3 weeks
תקציב הפרסום: $ 1,000.00

לניתוח תוצאות קמפיין הפייסבוק ליחצו על התמונה:

עשוי לעניין אותך גם...

פרסום ממומן בגוגל

אנו מתמחים בפרסום בגוגל – פרסום עם תוצאות !!! אז מה זה פרסום בגוגל? גוגל …

דילוג לתוכן