פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

פרסום באמצעות פייסבוק שונה מגוגל ברמת הפילוח ובעלויות.

פייסבוק פיתחה מערך פרסום בעל שני נתיבי פרסום אחד תשלום על כל לחיצה ואילו השני תשלום על כל חשיפה. המודעות בפייסבוק מועלות כקובץ תמונה קטן ומשפט שיווקי כלשהו.

ניתן לנתב את המודעה לכרטיס או קבוצה או אפילו לכרטיס האישי.

כמו כן ניתן לנתב מודעה לעמוד הבית של המפרסם.

לפייסבוק יכולות פילוח גבוהות בהרבה מפרסום בגוגל אדוורדס.

בנוסף למילות חיפוש, ניתן לפלח לפי גיל / מין / סטטוס אישי / שפה / תחביבים / מקום עבודה / עיר מגורים ועוד.

המפרסם שולט לחלוטין על פילוח הגולשים הצופים במודעה ועל תקציב הפרסום היומי, שבועי וחודשי.

בדרך כלל הפרסום בפייסבוק יותר זול מגוגל אדוורדס, ותלוי גם בסוג המודעה ובקהל היעד.

 פרסום ממומן בפייסבוק: חלק העלאת המודעה לפרסום הנו החלק הקל יחסית, חשוב לבנות אסטרטגיית פרסום, לעבוד עם קוד מעקב, לבצע ניתוח ביצועים, ועל פי התוצאות לשנות את אוכלוסיית היעד על מנת להגיע למיקוד מרבי. ניתוח המודעות תוך כדי מסע הפרסום ישיג אפקטיביות מקסימלית עבור מסגרת התקציב שהגדרנו.

דוגמה לקמפיין ממומן ותוצאותיו לחצו כאן.

עשוי לעניין אותך גם...

פרסום וקידום באינטרנט לעסקים

רוצים לקדם את העסק שלכם?  יש לנו מגוון כלים ופתרונות. הקמת אתרים, שיווק, פרסום בגוגל, פייסבוק, וויז …

דילוג לתוכן