אינסטגרם עסקי

ניהול אינסטגרם עסקי

השפעה בתחום הפרסום והשיווק
הכניסה של יישום אינסטגרם לתחום הפרסום והשיווק היה בלתי נמנע וזאת בשל הפופולריות ההולכת וגוברת שלו. ההצלחה המסחררת של היישום הובילה גופים מסחריים שונים להשתמש בו לפרסום תמונות של מוצרי המותגים שלהם וכן של המסר השיווקי שלהם.

שיווק באינסטגרם
אלפי משווקים משתמשים ברשת החברתית על מנת לשווק מוצרים. לעיתים חנויות בגדים מפרסמות את מרכולתן על ידי תמונות, תוך הפניית הלקוחות לאתר החנות לרכישת הבגדים.

ניהול חשבון אינסטגרם עסקי כולל:
הגדרת פרופיל עסק.
עדכונים שוטפים.
הפצת תמונות שמושכות תשומת לב.

קישור האינסטגרם לדף הפייסבוק העסקי.
חשיפה ללקוחות חדשים ויצירת קשרים בתחומים הזהים לחברה.
פירסום הטבות ומבצעים שקיימים רק אצלכם. זה תמיד מושך עוקבים חדשים.
האשטגים – סוג של תגיות היוצר חשיפה לקהלים והבאת עוקבים חדשים.
בהתאם לסוג העסק בחינת קידום אורגאני וכן פירסום ממומן.

לפרטים נוספים שלחו הודעה: 

אודות אינסטגרם
הישום נוצר בשנת-2010 וכבר ב-2011 זכה בתואר "היישום של השנה" במסגרת תחרות היישומים של אפל.

אינסטגרם מורכב מ-5 לשוניות:
Feed: דף הבית של היישום שבו יכול המשתמש לראות את התמונות והסרטונים של כל האנשים שאחריהם בחר לעקוב.
Explore: המשתמשים באינסטגרם בוחרים את התמונות הפופולריות ביותר של משתמשי האפליקציה ואלו מוצגות בדף אחד.
Share: דף זה מאפשר למשתמשים לשתף את התמונות שלהם. ניתן לצלם תמונות חדשות באמצעות היישום או להשתמש בתמונה מספריית התמונות בטלפון החכם. לאחר בחירת הפילטר הרצוי לתמונה, ניתן ללחוץ על ה-V הירוק ומשם לעבור לאפשרויות השיתוף.
News: דף המרכז את כל העדכונים של רשת האינסטגרם: מי אהב את התמונות של המשתמש, מי הגיב לו ומי התחיל לעקוב אחריו.
User: דף הגדרות המשתמש, בו ניתן להזמין חברים, לצפות בתמונות שהמשתמש אהב ולערוך את הפרופיל.

סטורי
אינסטגרם סטורי הוא פיצ'ר המאפשר למשתמשים לפרסם תמונות, או וידאו שאורכו עד 15 שניות בנוסף לפוסטים שהם מעלים לפרופילים שלהם. הָסְטוֹרִי מעניק תחושה שהוא חושף את מה שקורה עכשיו בחיים האמתיים של המשתמש ואת מה שקורה מאחורי הקלעים.

אנו מתמחים בהקמת אתרי אינטרנט, חנויות ועמודי נחיתה.
אצלינו תוכלו לקבל שיווק ממוקד בווטסאפ, ופרסום ממומן בגוגל, פייסבוק, יוטיוב,אינסטגרם ועוד
לפרטים נוספים שלחו הודעה: 

לרשימת השירותים

דילוג לתוכן