להלן נתונים ומספרים שפורסמו בכנס שגרירים של גוגל שנערך ב-05/07/2010
1.5 מיליון ישראלים קנו באינטרנט בחודש דצמבר 2009.
67% מהגולשים מדווחים כי קנו ברשת בחצי השנה האחרונה.
91% מהישראלים מדווחים כי הם חוקרים באינטרנט לפני קניה.
הזדמנות לקחת את עולם העסקים קדימה:
רק 46% מהעסקים שיש להם אתר אינטרנט, עידכנו את האתר בשלושת החודשים האחרונים.
ל 50% מהעסקים בישראל אין אתר אינטרנט!
אריאן דייק, Google Global Marketing Director for SMBs
שוק הפרסום בישראל לשנת 2009 עמד על תקציב של 3.7 מיליארד שקל.
רק 14% מהתקציב הולך לאינטרנט מעט יותר גבוהה מארה"ב.
תקציב זה עדיין נמוך משמעותית ביחס למדינות כמו אנגליה אשר בה תקציב הפרסום באינטרנט עבר את הטלויזיה.
ריקי דרורי, סמנכ"ל שיווק Google ישראל
העסקים הישראלים הם מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית, ושל רוב מדינות העולם:
האינטרנט גדל במהירות –> הצרכנים נמצאים online –> הצרכנים גם קונים online –> העסקים לא ממצים את הפוטנציאל של האינטרנט –> העסקים הקטנים גמישים וזריזים יותר –> השוק הגלובאלי נגיש ויש הזדמניות יצוא –> הם נרתעים ולא יודעים איך להשתמש באינטרנט –> האינטרנט גדל במהירות.
הבעייה המרכזית עבור העסקים האלו היא מציאת לקוחות חדשים –>
פרסום באינטרנט הינו פתרון מוכח למציאת לקוחות חדשים.
רוצים ללמוד איך לפרסם באינטרנט באמצעות גוגל אדוורדס לחצו כאן
שלחו מייל ל- [email protected] + שם וטלפון
ותקבלו שובר התנסות מתנה לפרסום ב-Google Adwords.
נשמח להקים עבורכם מסע פרסום מתקדם, הכולל אופטימיזציה של מילות החיפוש, וניהול מתקדם.