קמפיין עבור מועמד לבחירות לראשות עיר בפיליפינים
אנו בישראבאז הקמנו קמפיין בחירות באינטרנט עבור ראש העיר Hagedorn, בעיר Palawan שבפיליפינים.
הקמפיין התמקד במספר נרחב של רכיבי אינטרנט, כולל פירסום ממומן עד ליום הבחירות.
תחילה הוקם בלוג (יומן רשת) באינטרנט, ונכתבו מאמרים רבים תוך התמקדות בנושאי איכות הסביבה.
הבלוג קושר למרכיבי קידום שונים ברשתות חברתיות, תוך הדגשה על חיבור מלא לפייסבוק כולל כפתורי לייק לכול רשומה, כפתורי תרגום למספר שפות, ורשימת תפוצה לעידכונים אוטומטיים למנויים.
הקמפיין שולב במספר רשתות חברתיות, תוך התמקדות בפייסבוק. הוקמו לראש העיר כרטיס אישי בפייסבוק, והוקמו עבורו מספר קבוצות ועמודי מעריצים על פי תפיסת עולמו של המועמד, תוך התמקדות בנושאים הקשורים לשמירה על איכות הסביבה.
Mayor Hagedorn |
Mayor Hagedorn |
Mayor Edward S. Hagedorn |
ערוץ סרטים ב-YouTube
https://www.youtube.com/user/MayorHagedorn ערוץ Twitter המסונכרן באופן אוטומטי לעדכונים מהפייסבוק
נבנה קמפיין ממומן בפייסבוק, וחושב תקציב עד לסוף יום הבחירות:
להלן התוצאות:
חשיפה במיליונים (מספר הפעמים שהמודעה רצה): | 28,481,010 |
קבוצת היעד (גילאים 24 עד 45) : | 4,943,040 |
מספר הלחיצות שהושגו (קליקים) | 8,347 |
מספר המעריצים שהצטרפו: | 2,565 |
מספר כלל מנויי הפייסבוק בפיליפינים: | 11,000,000 |
אחוז החשיפה של המודעות ביחס למספר המנויים: | 45% |
תקציב:
משך הקמת הקבוצות ובדיקות ראשוניות | 1.5 weeks |
תקופת החשיפה: | 3 weeks |
תקציב הפרסום: | $ 1,000.00 |