שיווק וקידום מוצרים ברשתות מדיה חברתית

אסטרטגיה כללית

בניית בלוג בצורה נכונה:
לכתוב ולפרסם 20 עד 50 רשומות בבלוג. התמקדו בתכונות המוצר, היתרונות, אופן השימוש והודעות מפתח. בלוג מפותח הינו הבסיס ליצירת תוכן במדיה חברתית. את תוכן ההודעות בבלוג יש להציג במימדים רבי תחומים. המסר בבלוגים צריך להיות ממוקד בעיקר בתוכניות השיווק. בלוגים המציגים מוצרים צריכים להתמקד בתכונות המוצרים, אופן השימוש, תמיכה, ומידע בנושא.

בניית רשת מדיה חברתית:
רשת חברתית מבוססת על חיבורים לרכיבים. בניית החיבורים ברשת המדיה החברתית חיוניים להפצת מידע. רשתות חברתיות מהוות כיום את בסיס המהפכה של שיווק מוצרים ברשת האינטרנט. הודעות משכנעות וברורות מופצות כיום הרבה יותר מהר ובקלות מאשר בעבר. אתרי מדיה חברתית הינם כלי הפצה ויראליים העומדים לרשות מנהלי מוצר. באמצעותם ניתן להוריד את עלות השיווק הויראלי כמעט לאפס.

חיבור של הבלוג למדיה החברתית:
עולם האינטרנט החדש מאפשר לחבר לבלוגים רכיבים (Widget) המשמשים לקישורים ולחיבורים בין רשתות חברתיות שונות, ואפליקציות. בנוסף ניתן לבנות קשרים בין ממשקים המשגרים באופן אוטומטי מידע בין הרשתות השונות. לדוגמא: כתיבת מאמר בבלוג, משוגרת אוטומטית לפייסבוק, ומשם לטוויטר.

עשוי לעניין אותך גם...

פרסום ממומן בגוגל

אנו מתמחים בפרסום בגוגל – פרסום עם תוצאות !!! אז מה זה פרסום בגוגל? גוגל …

דילוג לתוכן