ניהול קמפיין פרסום בגוגל

היתרונות לניהול מקצועי של חשבון  גוגל אדוורדס:המודל העיסקי של גוגל אדוורדס

1) מגוון שרותי פרסום מתקדמים ומקצועיים מותאמים ללקוח.
2) בנייה מקצועית של קמפיין פרסום תחסוך עד 50% מעלויות הפרסום.
3) שקיפות מלאה כלפי הלקוח, כלי ניהול מתקדמים, הפקת דו"חות שבועית, ניהול תקציב בהתאמה אישית, וניסיון רב בניהול קמפיינים.

על פי המודל העסקי של גוגל – ישנן 3 שיטות תמחור נפוצות:

  • לפי אחוזים, זהו המודל השכיח – בד"כ 20% עמלה, תלוי בהיקף הפרסום.
  • תשלום שנתי קבוע, בהתאם להיקף הפרסום.
  • תשלום לפי הצלחה,  מתבסס על עלות הפקה בפועל

 הדוגמאות הבאות הן להמחשה בלבד ואינן מייצגות נתונים בפועל:

המודל העיסקי של Google Adwords

שובר מתנה לפרסום בגוגללקבלת שובר פרסום מתנה וליצירת קשר

עשוי לעניין אותך גם...

פרסום וקידום באינטרנט לעסקים

רוצים לקדם את העסק שלכם?  יש לנו מגוון כלים ופתרונות. הקמת אתרים, שיווק, פרסום בגוגל, פייסבוק, וויז …

דילוג לתוכן