היתרונות לניהול מקצועי של חשבון גוגל אדוורדס:
1) מגוון שרותי פרסום מתקדמים ומקצועיים מותאמים ללקוח.
2) בנייה מקצועית של קמפיין פרסום תחסוך עד 50% מעלויות הפרסום.
3) שקיפות מלאה כלפי הלקוח, כלי ניהול מתקדמים, הפקת דו"חות שבועית, ניהול תקציב בהתאמה אישית, וניסיון רב בניהול קמפיינים.
על פי המודל העסקי של גוגל – ישנן 3 שיטות תמחור נפוצות:
-
לפי אחוזים, זהו המודל השכיח – בד"כ 20% עמלה, תלוי בהיקף הפרסום.
-
תשלום שנתי קבוע, בהתאם להיקף הפרסום.
-
תשלום לפי הצלחה, מתבסס על עלות הפקה בפועל
הדוגמאות הבאות הן להמחשה בלבד ואינן מייצגות נתונים בפועל: